A PER LA SEGONA SETMANA!

Bona tarda nens i nenes de Quart!
Acabem d’encetar la segona setmana a casa i, per això, us volem proposar noves idees per aprofitar el temps i aprofundir en temes que ja estàvem treballant a l’aula.
Són ACTIVITATS VOLUNTÀRIES i molt enriquidores.
Recordeu que podeu deixar comentaris al bloc i explicar com esteu vivint aquests dies a casa. Seria una bona manera d’estar en contacte.
I jugueu, balleu, feu manualitats, jocs de taula, circuits per casa, puzzles, teatres…i, ja sabeu, A LLEGIR MOLT, que cada llibre és una nova aventura!
Us trobem molt a faltar i us volem enviar moltes abraçades i petons virtuals.
Maria i Laia.

CATALÀ
Descripció de la meva habitació
1- Comprensió lectora de la descripció d’una habitació
CLIQUEU AQUÍ
2- Escriure la descripció de la meva habitació (després feu el dibuix o hi poseu una foto)
a) Quadre de planificació

Recorda d’utilitzar connectors: Per començar, també, a més a més, tot seguit, en primer lloc, en segon lloc, pel que fa, continuant amb el que deia, ….
b)Esborrany
Ortografia
Amb apòstrof o sense? (diferents nivells de dificultat)
El punt i la coma (diferents nivells de dificultat)
CASTELLANO
Comprensiones lectoras
1- Durmiendo sobre el hielo
2- El caballo de Troya

 

Separar en sílabas las palabras

ENGLISH
LISTENING
(Fer els apartats de Routines, School and My house)
DIALOGUES
(My house)
VIDEOS
(House)
STARTERS
(THERE IS/THERE ARE)
GAMES

MEDI
1.Comarques
Dossier complet per repassar

Més sobre Catalunya ( informació i joc comarques amb diferents graus de dificultat)

2.Projecte Sol- Terra – Lluna
Visualitza els vídeos:
1- Per què brillen les estrelles?
2- L’origen de l’Univers i de la Terra
La història de l’univers en 10 minuts:

Un altre:
3- El Sol

Si vols pots practicar un resum amb fletxes sobre els vídeos (tal i com estem fent a classe). I, fins i tot, pots fer un power point.

PLÀSTICA
Manualitats per decorar la teva habitació

Manualitats diverses ART ATTACK

MÚSICA
Trivial musical
Vídeo de percussió corporal

MATEMÀTIQUES
1.Repassem la longitud.
Medeix la llargada i amplada de la teva habitació.
Busca el perímetre
Troba la superfície
Ara dibuixa l’habitació en un full. Cada metre de l’habitació han de ser 3 cm al teu paper. Exemple: si la llargada és de 3 m, al teu dibuix seran 9 cm.
Desprès medeix els mobles i dibuixa’ls dins, amb la mateixa escala ( 1 metre/ 3cm).
Pinta el dibuix de l’habitació amb els mateixos colors que tingui.
2.Tema mesura II.: Fer totes les activitats ( sense copiar enunciats, com fem a classe) Comença a la pàg 64. Les activitats dels rellotges si que cal copiar-los per resoldre i fer la gràfica de la temperatura.
3. DECA. Si ja teniu fetes pàg. de la 40 a la 51, aneu fent de l’inici fins la 40.

VALORS
1- Abans de visualitzar el vídeo, parleu a casa:
Què vol dir ser diferent? (què opina cadascú)
Quines persones coneixes que són diferents a tu?
A la classe hi ha companys/es diferents a tu? quines coses us fan ser diferents?
2- Mireu el vídeo:
3- I ara comenteu:
Què us ha semblat el vídeo?
Canviaríeu alguna cosa d’allò que pensàveu abans de veure el vídeo?
Alguna vegada has sentit que t’han tractat diferent als altres? Creus que t’ho van dir per molestar-te? I com et vas sentir?
Algun cop has vist que a algú que coneixes l’han tractat diferent? Creus que va ser per molestar-lo? I què va fer aquella persona? I què vas fer tu?
A partir d’ara, podries fer alguna cosa, si creus que algú és tractat diferent i que ho fan per molestar-lo? (penseu entre tots com podríeu ajudar-lo o quines actuacions podríeu fer)
I si és a tu que et tracten diferent per molestar-te, què podries fer?

9. PER A NOUVINGUTS (Dina, Mario i Rihab)
CATALÀ
Vincles:
Contes:
El mercat:
Galí (català amb diferents nivells de dificultat):
Mesos i dies:
CASTELLÀ
Vocabulario sobre la casa:
Vocabulario sobre el colegio:
Vocabulario sobre la Educación Física:
Vocabulario sobre los animales:
MEDI
Continents i oceans:

10. Educació Física
Segons la Organització Mundial de la Salut (OMS), és recomanable realitzar 60 minuts o més d’activitat física diària.
Són moments difícils per a tots i totes i ara és més important que mai que ens moguem.
Per què?
Perquè realitzar activitat física durant el nostre confinament ens ajudarà a millorar la nostra circulació, enfortir el nostre sistema immunitari, controlar el nostre pes, enfortir els nostres ossos i musculatura, reduir l’ansietat i millorar el nostre estat d’ànim.
Per aquest motiu, des de l’àrea d’educació física, us compartim algunes propostes senzilles que poden fer els vostres fills/es a casa amb poc material o que podeu fer conjuntament amb ells/es.
Recomano:
– Començar amb algun exercici d’escalfament sempre.
Després en funció del que vulgueu treballar, podeu anar combinant sessions de cardio (coreografies amb material o sense, jocs, circuits), amb sessions de ioga i també algun entrenament muscular. Si els veieu amb molta energia, sobretot feu cardio (coreografies en moviment o jocs, circuits).
– Si l’activitat ha estat intensa no us oblideu de fer estiraments per no patir cruiximents (“agujetas”), per exemple podeu fer aquests:

Tot això que us posem són exemples i encara en podeu trobar molts més. També està bé que els deixeu escollir en funció de la música.
Exercicis d’escalfament:
Bàsic:

Amb música:
Moderat:
En família:
– Amb música 1 2

Intensitat alta:

Entrenament muscular:
– Tabata (sèries repetitives d’exercicis musculars)

Jocs variats de confinament, circuits, …:
1
2
3
4
motricitat fina i gruixuda:
Circuits
coordinació:
psicomotricitat:
Jocs:

Coreografies amb material:
Coreografia amb fit ball:
I UN ALTRA
Coreografia amb fit ball:
Coreografia amb aro o rodona pintada a terra:
Tonificació amb aros:

Coreografies:
Zumba senzilla:
Zumba senzilla:
Treball cardiovascular amb música africana:
Just Dance Mimi:
Just Dance Monkey (especialment per Peixos Espasa):
(una altra més difícil)
Jessie J.- Nicki Minaj- Ariana Grande:
Zumba Justin Bieber:
Zumba Uptown Funk:
Zumba Meghan Trainor:
Zumba Kate Perry:
Zumba Tsunami: (Intensitat alta)
Zumba The Chainsmoker:
Coreografia de fitness- can’t stop the feeling (especialment per Taurons)
I una altra:
Rock:
Hip hop:
Hip hop:

Ioga per a nens/es
– Ioga per a nens/es:
1
2
3
4

QUE VISQUIN ELS NENS I NENS DELS PEIXOS ESPASA I ELS TAURONS!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *