CONTINGUTS
|
RECURSOS
|
NUMERACIÓ (0-99) 1r
|
|
NUMERACIÓ (0-999) 2n
|
|
SUMES I RESTES SENSE PORTAR-NE
|
Primeres sumes
Sumes senzilles amb suport gràfic
Relacionar un número amb la suma correcta
Primeres restes
Restes en vertical |
UNITATS, DESENES I CENTENES 1r i 2n
|
Diferents activitats de desenes i centenes, doble i meitat
Treball de la desena |
L’EURO (MONEDES I BITLLETS) 1r i 2n
|
JClic sobre euros ordenat per cursos |
FIGURES GEOMÈTRIQUES
|
JClic Activitats sobre geometria plana
Tangram (programa flash) hi ha dos nivells |
EL RELLOTGE
|
Jclic El rellotge analògic i digital en anglès català i castellà
Jclic per aprendre les hores en el rellotge analògic i digital
|
COSSOS GEOMÈTRICS
|
Copiar en un geoplà una figura donada |
TAULES DE MULTIPLICAR
|
Introducció a la multiplicació, taules del 2, 3, 4 i 5
Taules de multiplicar del 2 al 9
Repassa multiplicacions |
EL CALENDARI
|
Mesurem el temps |
SUMES I RESTES PORTANT-NE
|
Sumes senzilles portant-ne
Sumes i restes portant-ne, pàgina en anglès
Sumes i restes portant i sense portar-ne |
SIMETRIA
|
Joc de simetries, pinta igual |
RAONAMENT, LÒGICA
|
Activitats de lògica, senzills
Combinació de dues propietats (forma, color, nombre d’objectes), s’ha d’aplicar sumes i restes
Sudoku de granja
Producte cartesià
Joc de vaixells, enfonsar-los a través d’escriure les coordenades
Clic de relacionar objectes
Completar la part que falta a una figura, en castellà
Lateralitat moure la bola en la direcció assenyalada, en castellà
Buscar les set diferències
Observa i memoritza |
CÀLCUL MENTAL
|
Sèries lògiques de colors
Arrossegar els números per a fer les sèries, en castellà
Dibuixos amagats, seguint les sèries de números es descobreixen els dibuixos amagats
Problemes basats en el quinzet
Problemes de càlcul mental amb suport gràfic |
RESSOLUCIÓ DE PROBLEMES
|
Crea tu el problema
Comprar amb euros
Jclic de problemes amb sumes i restes
Sumar els preus dels productes de la paradeta de Rupit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|