Activitat 3: Canviar l’orientació d’una pàgina.

La informació escrita es presenta habitualment en una pàgina amb orientació vertical, però en algunes ocasions va bé presentar el document amb orientació horitzontal.

 

Aquest tipus d’orientació s’utilitza normalment per a:

– Oferir una informació general (horari d’apertura d’algun establiment, …)

– Convocatòria d’una reunió.

– Donar alguna informació concreta i rellevant d’alguna situació inesperada o informativa.

En aquest tipus de missatges o cartells s’utilitzen unes lletres grosses i amb missatges curts.

 

El professor mitjançant la creació d’un text amb orientació vertical, mostrarà com canviar a orientació horitzontal i explicarà com d’aquesta manera el text pot ser més impactant i més cridaner.

 

Els alumnes realitzaran les següents activitats:

 

Activitat 1:

S’ha de crear un cartell on aparegui el següent text “L’horari de la piscina d’estiu és: 9h del matí fins a les 21h ininterrompudament cada dia”. Aquest full ha de ser amb orientació horitzontal, lletra Còmic Sans i una mida de 30 punts”.

 

Activitat 2:

Crea un cartell per a la teva festa d’aniversari. Disseny del cartell lliure. Recorda que ha de ser amb orientació horitzontal, i cridaner!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

 
Go to Top