Exposició de “10.000 hores”, de Salvador Juanpere EN RESiDÈNCiA a l’Institut Infanta Isabel d’Aragó

Del 31 de maig al 4 de juny a l’Institut Infanta Isabel d’Aragó es podrà veure 10.000 hores, la instal·lació escultòrica que Salvador Juanpere ha realitzat juntament amb un grup d’alumnes de 4t d’ESO. L’acte d’inauguració se celebrarà al mateix institut el dimecres 2 de juny a partir de les 18h30. L’artista, el professor del grup i els alumnes presentaran l’obra, resumiran el procés de creació i respondran totes les qüestions que puguin sorgir. A més de l’obra, l’exposició recull part del procés de creació: dibuixos, textos, quaderns, fotografies, etc.

Al web i al bloc podeu seguir el procés de creació de l’obra i aquí podeu descarregar la invitació de l’exposició.

10000-hores_-invitacio-exposicio09_en-residencia_21maig-5109_en-residencia_21maig-37