Daily Archives: 29 maig 2010

Exposició de “10.000 hores”, de Salvador Juanpere EN RESiDÈNCiA a l’Institut Infanta Isabel d’Aragó

Del 31 de maig al 4 de juny a l’Institut Infanta Isabel d’Aragó es podrà veure 10.000 hores, la instal·lació escultòrica que Salvador Juanpere ha realitzat juntament amb un grup d’alumnes de 4t d’ESO. L’acte d’inauguració se celebrarà al mateix institut el dimecres 2 de juny a partir de les 18h30. L’artista, el professor del grup i els alumnes presentaran l’obra, resumiran el procés de creació i respondran totes les qüestions que puguin sorgir. A més de l’obra, l’exposició recull part del procés de creació: dibuixos, textos, quaderns, fotografies, etc.

Al web i al bloc podeu seguir el procés de creació de l’obra i aquí podeu descarregar la invitació de l’exposició.

10000-hores_-invitacio-exposicio09_en-residencia_21maig-5109_en-residencia_21maig-37

Exposició d'”Air race”, de Daniel Chust Peters EN RESiDÈNCiA a l’Institut Bernat Metge

Del 3 a l’11 de juny es podrà veure a l’Institut Bernat Metge l’exposició d’Air race, l’obra desenvolupada per Daniel Chust Peters amb un grup d’alumnes de 3r d’ESO. L’acte d’inauguració tindrà lloc al mateix institut el dijous 3 de juny a partir de les 17h30. Presentaran l’acte l’artista, el professor del grup i els alumnes que han participat en el procés de creació de l’obra, que també està recollit a l’exposició.

Al web i al bloc podeu seguir el procés de creació de l’obra i aquí podeu descarregar la invitació a l’exposició

tos2xiular2Invitació exposició d'Air race