Lluís Sabadell Artiga a l’Institut Collserola: s’inicia “noubarrisnou”, projecte de participació col·lectiva

Els alumnes de l’Institut Collserola i Lluís Sabadell Artiga han instal·lat en diferents punts estratègics dels barris de Canyelles, Roquetes i La Guineueta, al districte de Nou Barris, cinquanta bústies que ells mateixos han dissenyat, construït i pintat de color verd per poder recollir les aportacions del veïnat.

Entre el 22 de març i el 9 d’abril es podrà participar aportant opinions i suggerències sobre diferents espais del barri a través d’aquests mecanismes:

• omplint les postals i dipositant-les en alguna de les 50 bústies distribuïdes pels barris de Canyelles, Guineueta, Roquetes i Torre Baró
  • deixant un comentari en el bloc noubarrisnou.wordpress.com sobre algun dels espais proposats o bé proposant-ne de nous
  • enviant un correu electrònic a noubarrisnou@gmail.com
  • enviant un SMS al número 668 816 553 (tarifa normal de sms segons operadora)
  • a través del facebook www.facebook.com/noubarrisnou

A més a més es realitzaran activitats amb diversos instituts, escoles i entitats del barri per promoure la participació en el procés de millora del barri.

Es pot fer el seguiment del projecte noubarrisnou a través del bloc de Lluís Sabadell Artiga En Residència a l’Institut Collserola.

collserola_22mar11collserola_22marcollserola_22mar-12collserola_22mar1collserola_22mar-3collserola_22mar-2
noubarrisnou3noubarrisnounoubarrisnou-2noubarrisnou-31