Es concreta l’intervenció del projecte, ideant una primera fase anomenada noubarrisnou en què es demana la participació ciutadana perquè opini sobre què els agradaria canviar d’aquells espais del barri que tenen mancances o necessiten ser millorats. Durant dues setmanes es recolliran les propostes mitjançant 50 bústies construïdes pels alumnes, que es distribuiran per tot el barri, i a través del bloc noubarrisnou, l’espai web Facebook i missatges sms.

collserola_1mar-8collserolacollserola_9mar

One thought on “Lluís Sabadell Artiga a l’Institut Collserola: es concreta el projecte “noubarrisnou”

1. Carles Giner

Hola,