Daniel Chust Peters a l’Institut Bernat Metge: es prepara el rodatge del projecte “Air Race”

Daniel Chust Peters i els alumnes de l’Institut Bernat Metge inicien la fase de producció del projecte, centrada en la planificació del rodatge de la reproducció del taller “Aula 209” a través d’arquitectures humanes i tres guions. Els alumnes s’organitzen en comissions per desenvolupar diferents tasques implicades en la planificació i el rodatge. Es treballa en la realització de 600 cartells i 500 flyers que es distribuiran pel barri de Sant Martí i voltants, i s’inicia una campanya d’informació a mitjans de comunicació, escoles, instituts, associacions i altres entitats del barri.

CONVOCATÒRIA PROJECTE AIR RACE:

• Dia: DISSABTE 20 DE MARÇ
  • Lloc: Plaça de Llibertat Ròdenas (Rambla de Guipúscoa / Rambla de Prim). Zona de vianants
  • Hora: 11h del matí
  • Convocatòria:  100 voluntaris/es per interpretar tres guions
  • La inscripció per participar en la filmació pot fer-se per telèfon (932 101 330 / 605 580 890) o per correu electrònic (danielchust@aavc.net).

air-race_tosair-race_xiularair-race_crit