Famílies

Les famílies són benvingudes a fer qualsevol activitat o taller en angles. Ja sabeu que la vostra participació a l’escola és apreciada i en aquesta asignatura també.

Aquestes són les activitats que fem amb la col·laboració de les famílies de l’escola:

Cicle Inicial

Cada setmana un nen o nena de la classe se’n porta a casa la bossa de la mascota d’anglès, que es diu “Bobby”. Es tracta d’una titella que els acompanya a l’aprenentatge d’aquesta llengua.

Juntament amb el Boby , hi ha un llibre i algunes tarjetes de vocabulari per pràcticar a casa. La canalla també es fa fotos amb el Bobby i escriuen comentaris a la llibreta que després el nen o la nena ensenyen a la resta de la classe.

És una activitat molt engrescadora que a la canalla d’aquesta edad els hi agrada molt.

Gràcies per col·laborar.