Bloc d’anglès

En aquest bloc volem informar de diversos aspectes d’aquesta assignatura a l’escola.

A les pàgines del bloc trobareu informació bàsica per saber més de l’àngles a l’escola.

A la columna dreta del bloc:

A on diu “favorites” trobareu enllaços a altres blocs d’anglès de l’escola; n’hi ha un enllaç on trobareu activitats d’expressió oral que es fan a l’escola. També hi ha el bloc de l’auxiliar de conversa que vàrem tenir fa uns anys i també els blocs d’anglès d’altres anys.

A on diu “enllaços” podeu trobar blocs o webs que poden ser interessants per als nens i nenes de l’escola.

A sota trobareu la manera d’arribar als diferents cursos segons el vostre interès.

Esperem que tant la gent petita com la gran gaudiu d’aquesta eina, que és el bloc d’anglès.