Què volem a primària?
Sobre tot, que la canalla tingui ganes i motivació per continuar estudiant anglès o altres llengües estrangeres.
A nivell de les competències necessàries per aprendre anglès:
Parlar i conversar:
- Interacció oral a l’aula en situacions reals o simulacions.
- Formulació de preguntes i respostes relacionades amb el tema que es treballi.
- Participació activa en les interaccions orals a l’aula.
- Reproducció de cançons, poemes, rimes, narracions i textos breus.
- Exposició oral individual o en grup de temes treballats, utilitzant tots els suports visuals i informàtics disponibles.
Escoltar i comprendre:
- Comprensió d’instruccions de treball i de missatges quotidians (saludar, acomiadar-se, felicitar, disculpar-se, demanar permís, agrair…) .
- Identificació del vocabulari i expressions bàsiques d’un tema específic.
- Audició i comprensió de diàlegs, narracions, descripcions, instruccions de jocs, receptes…
Llegir i comprendre:
- Lectura de textos per copsar el sentit general i extreure’n informació.
- Utilització de diccionaris per comprendre el significat del lèxic nou.
- Ús de les TIC per a la recerca guiada de la informació.
Escriure:
- Producció de paraules, expressions i petits textos, seguint uns models.
- Escriure postals, felicitacions, petits diàlegs i descripcions.
- Progressiva autonomia en l’aprenentatge: organització i planificació del treball, acceptació de l’error, autocorrecció i autoavaluació de tot el procés.