PRESENTACIÓ DEL CARNESTOLTES

ACTIVITAT 1: PRESENTACIÓ DEL CARNESTOLTES

TIPUS D’AGRUPAMENT: Es treballarà en mig grup.

ESPAI: A la classe

MATERIAL: Ordinador, projector, pissarra digital, fulls blancs, llapis i llapis de colors.

PROCEDIMENT: En primer lloc, s’explicarà als i les alumnes que aviat arribarà el Carnestoltes i se’ls demanarà com celebren aquestes festes en els seus països d’origen.  Posteriorment convidarem als i les alumnes a dibuixar de què es van disfressar l’any passat i que ho dibuixin. Després, demanarem als nens i les nenes que ajudats dels seus dibuixos ens expliquin de què es van disfressar i quina roba portaven, aprofitant l’ocasió per a fer una primera presentació del vocabulari de la roba.

Després de dedicar a aquesta estona a parlar sobre el carnestoltes passarem a veure el vídeo sobre el Carnestoltes de la pàgina web edu365.com.

Us deixo l’enllaç perquè ho pugueu visualitzar: