SORTIDA AL PARC CATALUNYA

EL NOSTRE SEGÜENT EXPERIMENT TINDRÀ COM A OBJECTIU COMPROVAR LA QUANTITAT DE MICROBIS QUE EXISTEIXEN EN LES AIGÜES BRUTES , EN EL NOSTRE CAS A L’ESTANY DEL PARC CATALUNYA. PER AQUEST MOTIU EL PASSAT DIVENDRES VAM ANAR A COLLIR UNA MOSTRA D’AIGUA I VAM APROFITAR PER JUGAR UNA MICA AL PARC.
TOT VA ANAR MOLT BÉ MALGRAT QUÈ UN ÀNEC NO ENS VA PERMETRE FER UNA FOTO DE GRUP A DAVANT DE L’ESTANY, I FINS I TOT ES VA ATREVIR A MOSSEGAR LA JAQUETA DE LA MARIONA!! QUIN ENSURT!
APROFITEM PER DONAR LES GRÀCIES A LES MARES QUE ENS VAN ACOMPANYAR I LES ENVIEM UN PETONÀS!

3 thoughts on “SORTIDA AL PARC CATALUNYA

  1. Marta

    Gràcies Rocio i demés mares per aquestes boniques fotos
    ai ai l’ànec !!! no ho sabia pas… de fet haig de dir que no havia ni vist la mossegada a la jaqueta … je je

  2. Josep M@

    Aneu en compte de no atacar a els microbis. Ep Ànecs!!!
    Ja sabeu que els microbis de el sol i la lluna son un grup molt guerrer i si no esteu a l’aguait us poden convertir en mousse de foie-grás. esteu advertits!Ajudant-vos els uns a els altres anireu descobrint els resultats de els vostres experiments, molts anims nois i noies!!! Ho feu molt be!

  3. Ester

    Renoi quin comencemt d’any . Treballant i seguint “a tope” amb els experiments microbians .
    Molt bona feina!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *