CARNAVAL 2015

Benvolgudes famílies:

L’escola Els Costerets celebrarem un any més  el Carnaval. Aquest any la temàtica de les nostres disfresses està relacionada amb  “Catalunya: costums, tradicions i personatges emblemàtics”, tema de l’eix transversal d’aquest curs.

Les ordres del Carnestoltes per la setmana vinent són les següents:

Dilluns,9: Pallassos i pallasses !! (Portar algun detall d’aquest tema)carnaval2013reduit

Dimarts,10: Pijama o bata.

Dimecres,11: Disfressats/es del que vulgui cadascú.

Dijous gras,12: Pirates (Portar algun detall d’aquest tema)

La tarda de divendres 13  de febrer  sortirà la rua pel carrer juntament amb la Llar d’Infants El Cargol. Les portes s’obriran com sempre a les 14:55h.

A les aules només podran entrar-hi les famílies que tinguin el “carnet de família col·laboradora”.

La resta de famílies hauran d’anar a la pista per escoltar el pregó de Sa Majestat Carnestoltes i no entorpir així la baixada de l’alumnat.

A les 15:20h es llegirà el pregó a la pista de l’escola i tot seguit sortirem al carrer per començar  la rua. Sortirem de l’escola per la porta del davant i baixarem per la Ctra. del Carç fins  arribar a la Plaça de la Biblioteca  (Plaça de Maria Mercè Marçal), allà l’AMPA ens convida a berenar i a les 16:30h, totes les famílies hauran de recollir els seus fills/es al punt de trobada de cada grup, a la mateixa  Plaça de la Biblioteca.

ESCOLA ELS COSTERETS