AJUT MENJADOR I AJUT INDIVIDUAL DE DESPLAÇAMENT Curs 2015-2016

Us informem que a partir del 18 i fins el 29 de maig , es pot formalitzar la instància de l’ajut de menjador i l’ajut individual de desplaçament pel curs 2015-2016.

Recordeu que en el cas dels ajuts per desplaçament es  per l’alumnat matriculat en una escola del seu municipi, però que hi ha des  del seu lloc de residència  una distància igual o superior a 3 km. o el desplaçament tingui una durada superior a 25 minuts fins al centre

La documentació que s’haurà d’adjuntar la teniu explícita a la sol·licitud.

Les sol·licituds estan disponibles  a www.ccgarraf.cat i s’hauran de presentar a l’ OAC del seu municipi. Horari de 9.30h a 13.30h Dijous de 16h a 18.30h o a la seu del Consell Comarcal del Garraf (Pl. Beatriu de Claramunt 5-8 Vilanova i la Geltrú).

AJUT MENJADOR ESCOLAR

AJUT TRANSPORT ESCOLAR

Aquest article ha estat publicat en 2014-15, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.