Author Archives: mleal2
CONCERT DE NADAL 2011
Aquí us deixem el vídeo de la cançó de Nadal que vam fer al concert del dia 22 de desembre. Esperem que us agradi!!
CANÇÓ DE NADAL: ÉS UN DESIG
Durant aquests dies a classe de música estem treballant la Nadala que cantarem pel concert d’aquest any. Us deixem la cançó cantada per nosaltres. Esperem que us agradi!!
Es un desig Cantada pels alumnes de 6è
Com cada any al desembre
ens acosta el nadal
i amb uns pasos de llebre
arribem a cap d'any
I tindras nova agenda
i potser faràs balanç
i et proposaras per l'any que arriba
ser millor que abans
I quan toquin les dotze campanades
potser t'haurà quedat algun raïm
serà que amb cada grà que et queda a taula
es mor un desig
QUE CADA NIT
SIGUI LA NIT MÉS BELLA
QUE AQUEST ANY NOU
PORTI PAU A TOT EL MÓN
QUE CADA NEN NAIXI SOTA UNA ESTRELLA
ES UN DESIG
I EL VOLEM PER TOTHOM...
Llargues nits de desembre
preferint els portals
A la negra nit hi ha la promesa
de la llum que vindra
I quan toquin les dotze campanades
encara ens quedarà tota la nit
que cada nou viatge es comença
molt abans de sortir
(X2)
QUE CADA NIT
SIGUI LA NIT MÉS BELLA
QUE AQUEST ANY NOU
PORTI PAU A TOT EL MÓN
QUE CADA NEN
NEIXI SOTA UNA ESTRELLA
ES UN DESIG
I EL VOLEM PER TOTHOM...
ES UN DESIG
I EL VOLEM PER TOTHOM...
ES UN DESIG
I EL VOLEM PER A TU...
ESMORZAR SOLIDARI 2011
MÚSICA: LES CABINES DE TELEFON
LES CABINES DE TELÈFON ( N. Schultze. Adaptació: J. Vigo. Harmonització: J. Vergés)
Guaita les cabines de telèfon dels carrers,
semblen unes cases petitetes per solters.
Portes i finestres són de vidre transparent,
no pots fer-hi el mico perquè et veu tota la gent.
Clic clac, ja hi he entrat; vejam les instruccions:
Aquí dalt hi ha un forat per tirar els calerons.
Dos, quatre, set, vuit, cinc,
nou, tres. Ring, ring, ring!
Digui digui. Hi ha en Bernat?
No, senyor s’ha equivocat.
És que això va malament,
hi deu haver un encreuament.
S’ha de despenjar, primer de tot, l’auricular;
fins que no se sent un ” tuut” seguit no es pot marcar.
Vas ficant els dits en uns petits forats rodons,
i d’altres vegades s´ha d’anar prement botons.
Fas: zero, nou, tres quan no saps quina hora és;
o bé zero, vuit, zero que són els bombers;
o zero, zero, tres, si vols saber res.
Digui digui. Hi ha en Bernat?
Altre s’ha equivocat.
Ai, dispensi, bona nit.
I fixi’s més on posa el dit.
QUE NO SIGUI UN SOMNI
Lletra i música: Oriol Carreras
Arranjament i Play-back: Enric Carreras
Vull creure en els homes, vull creure en Nadal
pensar que és possible que visquem en pau.
Ja sé que hi ha guerres, ja sé que hi ha fam
però sé que dins nostre hi ha quelcom més gran.
TORNADA
Uh, uh, uh, uh, uh,
que a tots s’encomani l’esperit del Nadal.
Uh, uh, uh, uh, uh,
que no sigui un somni, que sigui real.
No és cap utopia si ens fem com infants
que viuen pels somnis, somiant es fan grans.
Posem cada dia al nostre voltant
un xic d’alegria, això ens farà humans.
TORNADA
Si les cançons fessin parar tots els tancs
que no hi hagués guerra, que fóssim germans.
M’acompanyaries fent teu el meu cant?
Doncs ara imagina és a les teves mans.
TORNADA