CONCERT DE NADAL 2011

Aquí us deixem el vídeo de la cançó de Nadal que vam fer al concert del dia 22 de desembre. Esperem que us agradi!!

2 thoughts on “CONCERT DE NADAL 2011

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *