CONCERT DE NADAL 2011 2 Replies Aquí us deixem el vídeo de la cançó de Nadal que vam fer al concert del dia 22 de desembre. Esperem que us agradi!!
Una bona tria, és una cançó molt maca.
ES UNA CANSO MOLT MACA SORTIU TOTS MOLT MACUS