El dia 20 de març els alumnes de 3r i de 5è hem anat al zoo de Barcelona a fer uns tallers. El taller de 5è tractava dels “vertebrats” i el de 3r es deia “Mira i Toca”, com el seu propi nom indica hem mirat i tocat animals de granja i salvatges. També hem pogut veure altres animals del zoo.
Heus ací la mostra de la nostra estada.
Ara esteu veient un àlbum fotogràfic.
BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.
També tenim un video. Per poder visualitzar-lo necessitareu instal·lar el reproductor Real Player. El podeu baixar des de qualsevol navegador, és gratuït.
[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/alopez5/zoobarna.rm" width="352" height="288"/]
Quina por que fa aquesta serp!!! que sort que teniu , en venen ganes de ser petit i tornar a l’escola
La veritat é que veu venir tots super emocionats pel fet de tocar una serp. Que dic tocar? si us la veu penjar del coll … ufffff, quina por!
Es veu que heu disfrutat molt amb aquesta sortida, tota una experiència això de tocar aquest animalons, oi? Ben segur que no obliareu facilment aquesta excursió.Montse (mare Daniel Moya)