LA POESIA

Estem treballant la POESIA i hem començat a escriure’n, poc a poc les anirem publicant.

LES  VACANCES

Demà me’n vaig de vacances,

però a la maleta me’n porto unes panses.

La platja estava blava,

però hi havia un tauró que la tapava.

A l’hotel se’n va caure una dent,

i el meu pare es va posar content.

Al matí quan em vaig llevar

em vaig trobar un regalet,

i el meu pare es va posar vermellet.

Laura Amat   8 anys

One thought on “LA POESIA

  1. Cristina

    Felicitats Laura!!! m’agrada la teva poesia. pots seguir fent de poeta! petons, Cristina, mestra de l’escola.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *