Estem treballant la POESIA i hem començat a escriure’n, poc a poc les anirem publicant.
LES VACANCES
Demà me’n vaig de vacances,
però a la maleta me’n porto unes panses.
La platja estava blava,
però hi havia un tauró que la tapava.
A l’hotel se’n va caure una dent,
i el meu pare es va posar content.
Al matí quan em vaig llevar
em vaig trobar un regalet,
i el meu pare es va posar vermellet.
Laura Amat 8 anys
Felicitats Laura!!! m’agrada la teva poesia. pots seguir fent de poeta! petons, Cristina, mestra de l’escola.