Hola! Som la classe dels cangurs.Aquest curs 2008/09 ja estem a 3r. Aquest és el nostre bloc, en ell penjarem algunes activitats (les més interessants) que realitzarem a la classe, així com també, notícies, sortides, … No dubteu en visitar-lo de tant en tant i deixar els vostres comentaris. Ens agradarà molt rebre la vostra visita. |
Hola cangurs:
Sóc la mare d’en Jonathan i us vull felicitar per aquest bloc tan maco que teniu. Estic impacient per veure que anireu possant.Felicitats
Hola jo anava a aquest colegi y vull anar un altra vegada. Pels els de tercer, sóc l’ Adri
HOLA SOOOOOOOOOC LA MARE DE LA NOELIA DE AMO I US VOLIA FELICITAR. AH! I JA A 4t
HOLA CLASSE DELS CANGURS SOC EL GERMA DE LA NOELIA DEL AMO SI AQUEST ANY QUE SOU UNA MICA PETITS I HEU FET AQUEST BLOC M’IMAGINO L’ANY QUE VE QUE JA FAREU QUART QUE JA SEREU MES GRANS QUE FAREU COSES MILLORS QUE AQUEST BLOC MOLTES FELICITATS M’HA AGARADAT MOLTISSIM PER A TOTA LA CLASSE DELS CANGURS MOLTES FELICITATS.
EL GERMA DE LA NOELIA DEL AMO RAUL.
I la pregunta de la semana?
Hola sóc un altre vegada l’Adrià, ara vosaltres anireu a 4rt. Ah m´agradaria molt veure-us. Sóc l’Adri de 2n. Adéu ja ens veurem un altra vegada, que jo estic en un altre col-legi pero ho aconsiguiré.Adéu.
¡¡¡¡¡¡¡¡AAADDDDDDDDDRRRRRRIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!