Benvinguts!!

segon.jpg

Hola! Som la classe dels cangurs.

Aquest curs 2008/09 ja estem a 3r. Aquest és el nostre bloc, en ell penjarem algunes activitats (les més interessants) que realitzarem a la classe, així com també, notícies, sortides, … No dubteu en visitar-lo de tant en tant i deixar els vostres comentaris. Ens agradarà molt rebre la vostra visita.

6 thoughts on “Benvinguts!!

  1. Gemma

    Hola cangurs:
    Sóc la mare d’en Jonathan i us vull felicitar per aquest bloc tan maco que teniu. Estic impacient per veure que anireu possant.Felicitats

  2. MARI CARMEN

    HOLA SOOOOOOOOOC LA MARE DE LA NOELIA DE AMO I US VOLIA FELICITAR. AH! I JA A 4t

  3. RAUL

    HOLA CLASSE DELS CANGURS SOC EL GERMA DE LA NOELIA DEL AMO SI AQUEST ANY QUE SOU UNA MICA PETITS I HEU FET AQUEST BLOC M’IMAGINO L’ANY QUE VE QUE JA FAREU QUART QUE JA SEREU MES GRANS QUE FAREU COSES MILLORS QUE AQUEST BLOC MOLTES FELICITATS M’HA AGARADAT MOLTISSIM PER A TOTA LA CLASSE DELS CANGURS MOLTES FELICITATS.
    EL GERMA DE LA NOELIA DEL AMO RAUL.

  4. Adria

    Hola sóc un altre vegada l’Adrià, ara vosaltres anireu a 4rt. Ah m´agradaria molt veure-us. Sóc l’Adri de 2n. Adéu ja ens veurem un altra vegada, que jo estic en un altre col-legi pero ho aconsiguiré.Adéu.

    ¡¡¡¡¡¡¡¡AAADDDDDDDDDRRRRRRIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *