Amiga Tanit

Fins aviat a una companya

El divendres 5 d’abril una companya de la classe anomenada Tanit ens va donar una notícia molt trista però a la vegada molt alegre. Ens va dir que s’aniria de l’escola perquè la seva mare havia trobat un treball a Palamós i com que estava a molta distància s’havia de canviar d’escola. Però la part alegre és que farà nous amics i així tindrà amics tant a Barcelona com a Palamós. Per poder fer-li algun regalet, l’Oriol Peris li va demanar a la Cristina Calabuig si ens podia fer de “talp” i va venir a la classe per demanar a un ajudant per fer uns encàrrecs i va escollir a la Tanit i mentrestant no hi era li vam fer unes dedicatòries i a dintre d’un sobre li vam posar una targeta amb les firmes de tothom.

A continuació l’Oriol ens va repartir un full on hi havia escrita una cançó que li cantaríem al final de la classe. La cançó de la que us acabem de parlar és diu “T’estimo molt”, dels Lax’n Busto, un grup de Rock.

Una resposta a Amiga Tanit

1. Tanit diu:

Hola a tots! Us trobo molt a faltar…Espero que a tots els companys us vagi bé a Barcelona! Que vagin bé les colònies, encara penso en vosaltres, sobretot que ho recordeu!! Que encara que no estigui al mateix cole i no us vegi sempre us tindre el meu record i pensament. Gràcies a tots als companys per fer-me feliç el meu últim dia!