Per fi vam arribar al cim!!

En aquesta notícia us explicarem com vam arribar al cim de les Agudes.

Tot va començar un dimecres 7 de novembre. Vàrem sortir ben puntuals de l’escola i amb l’autocar ens vam dirigir cap a St Celoni, a la comarca del Vallès Oriental. Arribats a St Celoni ens vam desviar direcció Sta Fe del Montseny, que es troba dins del massís del Montseny, un massís siatuat en un Parc Natural. Pel camí vam recollir el Joan, el nostre guia.

La caminada va començar a la font de Passavets, en una fageda a 1200m d’altitud. Allà vam esmorzar i vam beure aigua de la seva font. Després de menjar vam començar a caminar. Pel camí vam creuar un riu. A mig camí vam parar a la font de Briançó per fer uns fruits secs.

Quan per fi vam arribar al cim, va ser espectacular!!! La muntanya es troba a 1706m. Vam pujar un desnivell de 506m. Des de dalt es veien els Pirineus, la Plana de Vic, la Serralada Litoral i el mar.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Per fi vam arribar al cim!!

1. Tanit Devant diu:

Vam posar-hi molt esforç per arribar al cim. Vam caminar fins arribar al cim que justament era l’hora de dinar. Hi vam veure moltes vistes diferents. Com per exemple, els camps de pagès. Es veien colors diferents, però el més vist era el color taronja. Vam fer una foto molt divertida!!!!

2. paula.prieto diu:

Em va agradar molt arribar al cim. Va ser una sortida molt emocionant. M’ho vaig passar super bé!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *