Observem cèl·lules!!!

El dia 31 de gener vam fer la primera pràctica utilitzant el microscopi (després de la del microscopi).

Vam fer la pràctica com uns científics utilitzant un material divers com pinces (per separar la pell fina de la ceba), portaobjectes (per posar a sobre el tel de ceba que hem extret), tisores (per retallar la pell i que quedi a la mida del cobreobjectes), colorant de metil·lè (per poder distingir les cèl·lules) i òbviament, el microscopi.

Vam observar que les cèl·lules tenien forma hexagonal  gràcies a la pressió que s’exerceixen entre si. En alguns microscopis es distingia el nucli .

 SEMBLÀVEM VERITABLES EXPERTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      

 

 

 

 

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Observem cèl·lules!!!

  1. Tanit Devant diu:

    Va ser molt divertit veure les cèl•lules en un microscopi al laboratori!! Jo vaig aprendre que les cèl•lules tenen sis costats!!

  2. Pau Benítez diu:

    Va ser divertit això de les cèl•lules. Crec que va ser una experiència inoblidable. Les cèl•lules teníen forma hexagonal!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *