Escalada 5è (2023)

El passat 12 de gener, l’alumnat de cinquè, vam participar a l’activitat de l’escalada organitzada per Institut Barcelona Esports. Vam anar a les instal·lacions del Climbat a la Foixarda (Montjüic). Allà, juntament amb una altre escola vam fer 4 estacions diferents: El tobogan, els ponts, l’escalada vertical i l’escalada horitzontal. Va ser molt divertit i emocionant, hi havia estacions on vam poder superar les nostres pors i adonar-nos fins a on érem capaços d’arribar.

Ens ho vam passar molt bé!

CLICA LA IMATGE PER VEURE LES FOTOS

CLIMBAT | Fashion Outlet Barakaldo

Esgrima 4rt (2023)

Hem fet esgrima!

Després de fer unes quantes sessions d’educació física amb la Yolanda amb el material específic deixat per la Federació d’Esgrima i de practicar les diferents tècniques per practicar  l’esgrima, les nenes i nens de 4rt vam anar, el passat 13 de gener, a practicar a la seu de la Federació. Vam compartir la sessió amb una altra escola de Barcelona, i vam passar per 5 estacions amb propostes diferents. Un cop finalitzades les estacions, vam poder veure una exhibició real amb dos dels monitors d’allà, vestits amb l’equipació reglamentaria. Va ser apasionant!

Clica la imatge per veure les fotos

Creu roja (2022)

CLIQUEU PER VEURE LES FOTOS

La setmana del 23 al 27 de maig, vam fer les sessions d’educació física de tota la primària, rebent una formació de primers auxilis, impartida per la creu roja. Els alumnes de P5 també hi van participar.
Es van mostrar molt interessats i motivats per escoltar les explicacions de la Sandra.
Aquí us deixem una mostra de fotografies d’aquestes sessions.

Spiribol 2022 (1er a 6è)

CLIQUEU PER VEURE LES FOTOS

El dia 27 d’abril, tot l’alumnat de primària, va realitzar l’activitat solidaria de l’Spiribol.

El Chus va fer tot el muntatge a l’escola i l’alumnat per cicles vam poder gaudir d’aquesta activitat, sabent que només pel fet de estar jugant estaven ajudant als infants amb càncer.

Arrel d’aquesta participació, els alumnes de 5è van poder fer un intercentres d’Spiribol, també col·laborant, a les festes de nou barris a la plaça de la seu del districte.

Dansa ara 2022

El passat dia 5 d’abril els alumnes de 2on van participar a l’activitat del Dansa ara. Aquest any ha tingut lloc a l’Estadi Olímpic de Montjuic. Durant els dos primers trimestres, els alumnes van treballar de valent i el resultat es va poder veure aquell dia. Aquí us deixem uns vídeos.

Salvem Regina

Abril-Abril

Gallines

Imagine

I’m Gonna be

Frase de moviment

Escalada 5è (2022)

El passat 28 de gener els alumnes de 5è van participar en l’activitat del Pla de l’Esport Català de l’escalada. Van anar tot el matí a les instal·lacions de Climbat, situat a la foixarda, a Montjuic.
Us deixem algunes fotos per veure que bé s’ho van passar.