Creu roja (2022)

CLIQUEU PER VEURE LES FOTOS

La setmana del 23 al 27 de maig, vam fer les sessions d’educació física de tota la primària, rebent una formació de primers auxilis, impartida per la creu roja. Els alumnes de P5 també hi van participar.
Es van mostrar molt interessats i motivats per escoltar les explicacions de la Sandra.
Aquí us deixem una mostra de fotografies d’aquestes sessions.

Spiribol 2022 (1er a 6è)

CLIQUEU PER VEURE LES FOTOS

El dia 27 d’abril, tot l’alumnat de primària, va realitzar l’activitat solidaria de l’Spiribol.

El Chus va fer tot el muntatge a l’escola i l’alumnat per cicles vam poder gaudir d’aquesta activitat, sabent que només pel fet de estar jugant estaven ajudant als infants amb càncer.

Arrel d’aquesta participació, els alumnes de 5è van poder fer un intercentres d’Spiribol, també col·laborant, a les festes de nou barris a la plaça de la seu del districte.

Dansa ara 2022

El passat dia 5 d’abril els alumnes de 2on van participar a l’activitat del Dansa ara. Aquest any ha tingut lloc a l’Estadi Olímpic de Montjuic. Durant els dos primers trimestres, els alumnes van treballar de valent i el resultat es va poder veure aquell dia. Aquí us deixem uns vídeos.

Salvem Regina

Abril-Abril

Gallines

Imagine

I’m Gonna be

Frase de moviment

Escalada 5è (2022)

El passat 28 de gener els alumnes de 5è van participar en l’activitat del Pla de l’Esport Català de l’escalada. Van anar tot el matí a les instal·lacions de Climbat, situat a la foixarda, a Montjuic.
Us deixem algunes fotos per veure que bé s’ho van passar.

Jocs Tradicionals 2021

Aquest curs els jocs tradicionals els hem hagut de fer cada escola a les seves instal·lacions, tot i així ens hem sentint acompanyats ja que les explicacions dels jocs ens les hem fet entre els diferents participants i cada escola explicava un o dos jocs a la resta.