01.- Llistat de personal cooperant i/o col.laborador en actuacions CERADAI per a l’any 2009

Des de 1989 CERADAI registre tot el personal cooperant i col.laborador en les actuacions que l’entitat desenvolupa, que per a reconèixer la seva tasca rep en un acte públic un certificat o un diploma, on s’especifica la seva participació i el nostre agraiment.

En l’actualitat tenim sense comptar els EDUcre@ 2008 un total de 1104 registrats entre 25 de juny de 1989 a gener de 2008. Ho formen professorat cooperant, alumnat participant de peonades culturals, ràdio escolar, peonades de jocs de tauler…, entitats, professorat alumne en cursos de formació, professorat formador, personal qualificat cooperant, etc en general personal en exercici del voluntariat promotor cultural.

LLISTAT DE PERSONAL COOPERANT AMB CERTIFICAT O DIPLOMA A PARTIR DEL DIA 01 de gener de 2009.-