Quaderns sobre TDAH de la fundació ADANA

ADANA és una fundació privada que té la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones amb TDAH (Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat). Creada per informar, formar i ajudar a tots els que estan interessats en aquest trastorn, pretén desenvolupar tots els mitjans possibles per reduir els efectes negatius que el TDAH provoca en nens, joves i adults, per a que aquests s’integrin feliçment en la seva vida diària.

El seu objectiu és sensibilitzar als pares, professionals de la salut, mestres, professors, escoles i en general a la societat perquè es doni un canvi d’actitud i s’aprenguin estratègies pel seu maneig.

A l’article d’avui, destaquem la col•lecció de quaderns que ha publicat, per tal de donar orientació i pautes d’actuació a pares i professionals de l’ensenyament.

A continuació, us hem seleccionat els quaderns que van adreçats a alumnat d’educació infantil i/o primària: