Els nens de 4t i 6è van realitzar una activitat “Taller Monstruós”. A continuació trobareu un article de l’Ariadna Artigas i Laia Palacín.
El 15 de desembre els nens i nenes de 6è de l’Escola Sagrada Família vam fer un taller d’escriptura amb l’escriptor Jaume Copons i la seva il·lustradora Liliana Fortuny.
Vam anar a la biblioteca de l’escola i vam iniciar una història fantàstica amb l’ajuda d’en Jaume mentre la Liliana dibuixava el que nosaltres ens anàvem imaginant. També ens va ensenyar com ell iniciava les seves històries i ens va donar indicacions per fer-ho nosaltres.
Vam començar l’activitat imaginant els personatges principals i secundaris. Després vam fer les votacions per escollir els noms dels personatges i finalment vam anar creant el plantejament i nus de la nostra història. El final l’escriurem cadascú de nosaltres quan el conte estigui penjat a la web (www.agusandmonsters.com).
Ens ho vam passar d’allò més bé creant la nostra història i vam aprendre molt.
Ariadna Artigas i Laia Palacín