Tir amb arc!!

El primer dia pel mati ens van presentar als monitors que es diuen Ali, Edu, Julio, Lady Laia i Iago. A la tarda, vam fer les activitats, un grup, decoraven un escut i mentrestant l’altre grup tir amb arc. A l’endemà ens vam posar a l’escut cinta de pell per poder-lo agafar i ens vam fer una foto tots junts.

Yago Borna i Andrès Peñaloza.

LES COLONIES!!!!!!

L’últim dia vam fer un torneig medieval, hi havien 4 equips i es deien: MÀGIC BLUE STAR, CALAVALLERS, MEDIEVAL RED TEAM i GREEN OCTOPUS.
Vam fer diferents activitats: AGAFAR LA CUA, EL RIU DELS COCODRILS, PORTAR EL REI, TIRAR LA SABATA, CARRERA DE RODES.
Agafar la cua:havíem d’agafar la cua del contrari.
El riu dels cocodrils: havíem d’anar passant unes catifes.
Portar el rei: consistia en portar una persona amb un xurro i un con a la cara i l’havies de ficar en un salvavides.
Tirar la sabata: havíem de tirar la sabata de tres formes diferents: tirar de peu, la catapulta i estirat.
Carrera de rodes: havíem d’estirar la corda amb una persona dins de la roda i donar una volta a la pista de futbol.
Ens ho vam passar molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enzo López i Roger carot.

colonies 5é !!!!

Hem estat tres dies a la casa de Can Caballé hi havien uns monitors molt simpàtics, es deien Iago, Edu, Julio, Laia i Ali. En Iago era molt simpàtic i molt graciós. L’Edu era també era molt simpàtic i molt bon monitor. En Julio era molt treballador i bon monitor. La Laia era molt maca i simpàtica. La Ali era molt simpàtica i molt graciosa. En general, eren molt atents amb nosaltres.

El segon dia, vam anar a fer una caminada per conèixer el riu Onyar i el volcà de la Crosa. El riu era molt maco i vam pescar escorpins de riu, i també vam fer cabanes. Vam dinar al riu i vam berenar al volcà, de tornada, i vam estar a dintre del crater del volcà. L’excursió va ser genial!!

Arnau Baró Perdiguero,Joao Wang.

Un sopar Medieval!! (colònies)

El penúltim dia vam fer un sopar Medieval, vam menjar: de primer sopa, de segon pollastre amb patates i de postres flam. Com que era un sopar medieval, no teníem coberts ni tovallons. Un monitor ens va ensenyar una manera de menjar el flam, sense la cullereta… alguns nens ho van provar, van tirar el flam a l’aire i l’havien d’agafar amb la boca!! Ningú ho va aconseguir!!!
Ens ho vam passar molt bé!!! Va ser un sopar molt divertit.

Halima Kharbouche Rodríguez i Júlia Abad Bofill.

Colònies

Hem estat de colònies a la casa de Can Caballé (era molt maca i molt gran). Hem estat tres dies i dos nits. Hem anat 3r,4t 5è tots junts, amb dos autocars. Ens ho vam passar molt bé. Hem fet moltes activitats (tir amb arc, pintar un escut, jocs de nit, la disco…). Tenim ganes de repetir!!!
Ivan

El dia de la pau i la no violència.

El dilluns 30 de Gener vam celebrar el dia de la pau i la no violència. A les 9 del matí ens vam reunir tots i totes a la pista de l’escola i la Gemma ens va explicar perquè es celebra el dia de la pau a les escoles i ens va llegir un poema. Quan vam pujar a classe vam veure un vídeo sobre Síria. Després vam confegir vaixells de paper per a fer el mural del vestíbul. Ha quedat molt maco! Després de pati, l’Ainé de 6è ens va explicar el què havia viscut a Grècia durant les festes de Nadal. Va visitar un grup de refugiats de Síria que estaven acollits a Grècia.
A la tarda, amb tots els nens i nenes de l’escola vam fer el signe de la pau al pati i tots, peres i mares, mestres i alumnes vam cantar la cançó del Mediterráneo del Joan Manuel Serrat.

GUILLEM, YAGO, ROGER I ANDRÉS.

El concurs d’Anglès !!!

La Natàlia, la mestra d’anglès ens ha explicat que un dimarts o un divendres, ens farà unes proves, per anar a la 10 edició de THE FONIX, (que es el concurs d’anglès) qui faci millor treball,
de 5è i 6è, anirà a la primera prova del concurs. Hi ha a 3 proves diferents.
Si voleu veure més informació, visiteu: www.the-fonix.org

Júlia Abad, Lola Marrero, Victoria Urreta, Reda Shiah.

BERENAR SOLIDARI

Aquest divendres dia 3 de Febrer a les 16:30 hi haurà un berenar solidari a la pista de l’escola. Es faran molts entrepans i es prepararan molts gots de suc, el preu serà de voluntat “no hi ha mínim ni un màxim”. Aquesta tarda els nens i nenes de 5è i 6è farem guardioles i cartells, per anunciar les paradetes, dos persones de la nostra classe baixaran per ajudar a vendre i són la Lola i la Victòria, i de suplents l’Enzo i la Briana.
Els pares i mares de l’AMPA ens ajudaran a fer els entrepans, gràcies!!!

Enzo López, Mireia Palacín, Ivan Gonzalez i Anton Beltran.

Nous delegats

Hem votat els nous delegats de la classe i són: l’Enzo com a delegat i la Victoria com a sotsdelegada. L’Enzo va treure 15 vots, la Victoria va treure 13 , el Guillem 0 , el Naïm 2,
la Mireia 3 i l’ Andrés al final no es va presentar. Les votacions les vam fer el passat divendres 20 de gener.

Joel, Joao, Arnau i Raül.