Petits Grans Artistes!

Els nens i nenes de l’escola, conjuntament amb la Fundació Palau, realitzarem la segona mostra de l’exposició “Petits Grans Artistes” a la mateixa fundació.
L’exposició consta d’obres de diferents tallers i experiències que hem fet aquest curs.
Aquest any, nosaltres (els alumnes de 5è) ens hem encarregat de tota l’organització de l’exposició.
La inauguració de l´exposició serà el dia 9 de juny a les 10:30h. Es podrà visitar fins el 14 de juny.

Us hi esperem!

Els alumnes de cinquè

Els substituts nous!!!

Han vingut dos substituts un de música i una d’educació física.
El mestre de música es diu Ricard i la mestra d’educació física és la Noelia.
Tenen una altra manera de fer les classes, però ens agrada molt.
Com que la Marta i el Miquel han marxat de viatge de nuvis, tenim nous mestres fins després de Setmana Santa.

Júlia Abad, Halima Kharbouche i Andrés Peñaloza.

Preparem Sant Jordi

Els nens i nenes de primària estem preparant uns poemes per parelles. Llegirem els poemes el dia 21 d’Abril, durant tot el matí, davant dels pares, les mares i tot el públic que vulgui assistir. Recitarem els poemes a la Fundació Palau, no hi falteu, us hi esperem!!

LOLA MARRERO
MIREIA PALACÍN

SORTIDA AL PARLAMENT!!!

El dia 20 de març vam anar al Parlament de Catalunya. Vam anar amb tren fins a la estació de l´arc de triomf.
Quan vam arribar ens van fer una xerrada sobre la Generalitat de Catalunya i del Parlament.
Quan vam sortir del Parlament, vam anar al parc de la Ciutadella i vam jugar al pilla pilla.

Enzo López, Ivan González, Yago Borgna, Roger Carot

Tir amb arc!!

El primer dia pel mati ens van presentar als monitors que es diuen Ali, Edu, Julio, Lady Laia i Iago. A la tarda, vam fer les activitats, un grup, decoraven un escut i mentrestant l’altre grup tir amb arc. A l’endemà ens vam posar a l’escut cinta de pell per poder-lo agafar i ens vam fer una foto tots junts.

Yago Borna i Andrès Peñaloza.

LES COLONIES!!!!!!

L’últim dia vam fer un torneig medieval, hi havien 4 equips i es deien: MÀGIC BLUE STAR, CALAVALLERS, MEDIEVAL RED TEAM i GREEN OCTOPUS.
Vam fer diferents activitats: AGAFAR LA CUA, EL RIU DELS COCODRILS, PORTAR EL REI, TIRAR LA SABATA, CARRERA DE RODES.
Agafar la cua:havíem d’agafar la cua del contrari.
El riu dels cocodrils: havíem d’anar passant unes catifes.
Portar el rei: consistia en portar una persona amb un xurro i un con a la cara i l’havies de ficar en un salvavides.
Tirar la sabata: havíem de tirar la sabata de tres formes diferents: tirar de peu, la catapulta i estirat.
Carrera de rodes: havíem d’estirar la corda amb una persona dins de la roda i donar una volta a la pista de futbol.
Ens ho vam passar molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enzo López i Roger carot.