La paraula en català que més m’estimo

Somescola.cat convida els centres educatius a sumar-se a la celebració del Dia Europeu de les Llengües i a organitzar una activitat sobre La paraula en Català que més m’estimo.

Tota la comunitat educativa pot participar-hi aportant la paraula en català que més s’estimen i emprant diferents mitjans com dibuixos, fotografies i les noves tecnologies o simplement dient-la o escrivint-la.

Les aportacions de cada centre seran recollides al web de Somescola.cat. Tothom podrà contribuir així a donar suport al model d’escola catalana vigent.

Més informació i tramesa dels vostres materials

Somescola.cat al facebook

També podeu afegir-vos a les iniciatives europees!

25 thoughts on “La paraula en català que més m’estimo

1. MIQUEL ÀNGEL

Emsembla excel·lent aquesta idea de ser propietari d’una paraula. Jo, per exemple, m’animo a triar la paraula mustela. La mustela és animal mamífer que és molt llest i molt ràpid i que sobreviu gràcies a aquests dots que he esmentat suara (una altra paraula que també m’agrada molt i que vol dir ara mateix). Com el poeta deia: Ara mateix enfilo…

2. Ramona

La paraula que més m’agrada pel que significa , i que hauria de formar part del llenguatge diari més d’una vegada al dia, no utilitzar-la pot resultar nociu per a la nostra condició humana és Gràcies.
    Gràcies doncs a la vostra iniciativa.

3. fghjfdghj

Ítaca m’agrada molt aquesta paraula ja que és el nom d’una illa a la vegada és el nom del meu esplai

4. Nil

La paraula que mes m’estimo en català es: FALÇ
    Pel seu significat en la nostra terra.

5. Pingback: DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES, 26 DE SETEMBRE | Tria i remena recursos

6. Mar

La paraula en català que més m’estimo és: Felicitat ja que tothom hauria de ser feliç i no preocupar-se per coses amb solució.

7. Natalia Gomez

La paraula que mes m’agrada és llibertat., perquè tothom té el dret a decidir amb llibertat!