El recital literari a cura d’alumnat voluntari de l’INS SANT JUST DESVERN, que té lloc el dimarts 25 de novembre de 2014, a les 19 h, a la Plaça de l’Ajuntament de St. Just Desvern , és una mostra del treball que es realitza en el Centre arran del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Aquest recital anirà acompanyat d’espais musicals interpretats per alumnes (Neus Herranz Lozano i Mariona Pino Vilanova), que toquen instruments musicals i es clourà amb l’actuació d’una alumna (Clara Granados Mauri), que cantarà -tocant la guitarra- dues cançons contra la violència sexista que ella mateixa ha composat.

Cal destacar, entre altres activitats, la participació diumenge 23 de novembre de 2014 en la II Marxa de Dones al Baix Llobregat contra la violència masclista, alumnat del centre -nois i noia-, els quals van llegir el llistat de les dones dissortadament mortes en el darrer any per violència masclista i van cantar cançons contra la violència de gènere i a favor de la igualtat home-dona, davant el públic assistent, amb un càlid acoliment.

Programa del recital

Més informació al web de l’institut

XTEC. 25 de novembre . Dia internacional per al’eliminació de la violència envers les dones