Impuls de la lectura

El dijous 1 de desembre a les 17.00 h la consellera d’Ensenyament presenta al Palau de la Generalitat l’Impuls de la lectura: una estratègia per a l’èxit escolar. Aquesta actuació està emmarcada dins del Pla Nacional de Lectura impulsat pel Govern de Catalunya que té com a objectiu estratègic la millora de l’èxit escolar de tot l’alumnat. Es pretén potenciar la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum al llarg de tota l’escolaritat bàsica per augmentar la competència comunicativa i lingüística i el desenvolupament de l’hàbit lector de l’alumnat, sense oblidar que la competència lectora és la base de molts aprenentatges i un requisit per participar amb èxit en bona part dels àmbits de la vida adulta.

A l’espai Impuls de la Lectura de la Xtec trobareu informacions sobre  adreces d’interès, orientacions, recursos, materials didàctics i bones pràctiques, entre d’altres.