Avui us deixem l’adreça web del Parlament de Catalunya. Hi ha propostes per treballar amb alumnes de primària i de secundària.
Monthly Archives: maig 2008
Espludansa
Trobada de danses per a les escoles d’Esplugues
El passat 22 de maig vam viure a Esplugues una jornada dansaire. Els diversos centres de primària de la zona es van oferir bonic un repertori de danses catalanes:
- Ceip Sant Ildefons “La Solipanta” (escola convidada de Cornellà de Llobregat)
- Ceip Joan Maragall “La Bolangera”
- Ceip Lola Anglada “La Polca del papà”
- Ceip Matilde Orduña “Ball del Rotlletó”
- Ceip Isidre Martí “El ball de la Civada”
- Ceip Folch i Torres “Contradansa pastoril”
- Ceip Can Vidalet “Les pedretes”
- Ceip Gran Soler “El Rogle”
i al final tots junts van ballar “El ball del Patatuf”. Moltes felicitats a tots els alumnes i professors per la feina feta!
English Day
Avui es celebra a Sant Just l’English Day. Podeu trobar més informació a la web del Ceip Canigó de Sant Just.
Molta sort!
Deja que cante el gallo
Veterinaris sense fronteres han creat un CD amb cançons reivindicatives relacionades amb l’àmbit rural i un llibre de relats pagesos. Deja que cante el gallo és un material adreçat als professors i professores de secundària composat per 9 relats i 15 cançons de prestigiosos i coneguts autors i autores.
Aquest material està disponible al nostre centre de recursos i també el podeu demanar a la següent adreça mariajesus.vall@veterinariossinfronteras.org
Marató Ràdio (II)
Marató Ràdio (I)
Visible body
Discover human anatomy like never before. With the Visible Body, you can:
- Search for and locate anatomical structures by name.
- Hide, rotate, see through, and explore parts of human anatomy.
- Move the model in three-dimensional space, by either clicking directly on the model
or using the virtual joystick. - Zoom in and out, using either the on-screen zoom slider or a mouse scroll wheel.
- Click on systems or structures to make them transparent or hide them entirely.
- Click on anatomical structures to reveal names.
Against All Odds – ACNUR
Stop disasters!
Avui us volem presentar un joc patrocinat per l’EIRD (Estratègia Internacional per la reducció dels desastres de les Nacions Unides). Aquesta Estratègia vincula a organitzacions, universitats i institucions amb un objectiu comú: reduïr el nombre de persones mortes o ferides en els desastres provocats pels desatres provocats per perills naturals.
Un juego de simulación de desastres de la EIRD de las Naciones Unidas