Monthly Archives: octubre 2007

Bus de la prevenció

La Generalitat de Catalunya, a través del Departament d’Educació i del Departament de Treball, presenta la primera GIRA DEL BUS DE LA PREVENCIÓ.

EL BUS és una aula interactiva on hi ha tallers, publicacions, CD’s divulgatius, jocs interactius i material didàctic centrat en la seguretat laboral, amb l’objectiu de sensibilitzar la població juvenil, abans de la seva entrada en el món laboral i mitjançant l’ús de les noves tecnologies, de la importància d’assumir conductes responsables i preventives que acabaran en un futur reduint la possibilitat de patir riscos laborals.

+ informació

 

Nous materials d’educació en valors

Han arribat nous recursos per treballar l’educació en valors i la formació d’una ciutadania intercultural:
Muntem el nostre poble! Proposta de materials didàctics per a la formació d’una ciutadania intercultural. (GREDI)
Conflicte armat o cultura de la pau? Maleta pedagògica per al desenvolupament d’una cultura de la pau (Creu Roja)
Millorar la Salut Materna. Objectiu nº5 dels Objectius de Desenvolupament del Mil·leni. Materials per Infantil, Primària i Secundària.(Mans Unides)

Expressart

Projecte del MACBA per Infantil i Primària. Creat amb l’objectiu d’estimular el respecte i lmacba.gif‘interés per l’art com a mitjà d’expressió, joc, representació i experimentació, aquest projecte està concebut com un conjunt de propostes didàctiques per realitzar a l’aula amb l’ajuda d’un conjunt de materials (objectes tridimensionals, imatges i textos) allotjats dins una caixa en forma de maleta, que es lliuren en préstec a aquells mestres que ho sol·licitin.

+ informació