Posta en marxa de la Causa Cooppel a la pràctica en el proper curs cultural 2014-15:
1.- Celebraren el II Congrés i les VIII jornades Cooperis. Obert al públic en diversos indrets en el territori. La primera sessió serà el dia 08 d’octubre a les 7 de la tarda al Col·legi Oficial de Metges de Tarragona.
En ÀNIMS es poden trobar més notícies d’arxiu: http://blocs.xtec.cat/anims/
Per a més informació sobre les VII jornades i el primer congrés Cooperis. Clica tot seguit: http://blocs.xtec.cat/anims/2013/10/13/195-en-marxa-el-primer-congres-cooperis/
2.- I Congrés intern Cooppel, per a debat intern de l’organització, funcionament, valors i normes del Cooppel en el territori i a nivell mundial. Participaran una cinquantena de persones cooppelistes que ja saben jugar i dominen el joc.
3.- Dos nous cursos de formació de permanent del professorat, dirigits pel mateix inventor del Cooppel en aquesta primera edició de cursos Cooppel. De cara les futures ocasions anirem construint una xarxa de formadors de formadors Cooppel de professorat, de les famílies i dels recursos culturals com museus i sales d’exposicions. Els dos cursos són:
3.1.- El 56 curs Ceradai amb reconeixement oficial pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a efectes de formació permanent del professorat: Primer curs Cooppel de 20 hores presencials i 10 hores a distància.
3.2.- El 57 curs Ceradai i primer curs Cooppel a distància de 100 hores.
4.- En marxa espais Cooppel OASIS de suport formatiu a les famílies de moment dos espais a Tarragona, un a Falset i un a Cabacés (El Priorat)
5. – En marxa amb tots els efectes el tercer curs cultural de la federació Cooppel amb seu provisional a l’Ateneu de Tarragona: Punt d’informació, Sessions de demostració Cooppel, Espais OASIS de suport a les Famílies. Tots els dilluns assenyalats o concertats a les 18 hores.
6.- El proper dia 31 de juliol de 2014, canvi d’estatuts de Ceradai per a convertir-se en Ceradai Institut Recerca Decisiologia Cooppel, entitat per a la promoció de la reflexió en la llibertat i del Cooppel com a sistema central de multijocs de taula i de tauler per aprendre a decidir aprenentatges. Per a la protecció i per a permetre el creixement amb la garantia de qualitat de l’aplicació teòrica i pràctica del Cooppel. Es tracta que els mateixos jugadors/es fabriquen els seus materials, elegeixen els temes i les fonts dels continguts per a treballar jugant les competències bàsiques transversals, a partir d’uns continguts també seleccionats pels mateixos jugadors/es.
7.- Organitzar actes festius Cooppel de resultat de les aplicacions del Cooppel en el Territori: campionats, peonades culturals, PaRCS de Cooppel, etc. Un acte festiu és reivindicatiu de cridar l’atenció social i cultural en els aprenentatges cooperatius i creatius de la ciutadania.