ANY NOU, BLOC NOU

En primer lloc, bon any a tothom.

Sé que sou molts (famílies, alumnes- fins i tot ex-alumnes)  els que d’una manera o una altra esteu participant en aquest bloc des de l’inici de curs.

A tots, moltes gràcies per les vostres col·laboracions i eperem que hagi estat un recurs per a contactar amb la vida escolar, per a sentir-nos una mica més lligats a l’escola i saber què fem aquí dintre; i, també, que ens hagi permès aprendre una mica els uns dels altres.

Ara ja ha de caminar sol aquest bloc.

A partir d’ara seran els alumnes els que escriuran els articles i les pàgines de la revista. (Encara que tots plegats continuaren amb els comentaris).

Bona sort i bona feina!

El primer article del nou any l’escriuran els delegats de curs: Estarem a l’expectativa d’un bon treball.

Cada setmana aquesta feina la faran un grup de tres persones. Ja podeu preparar allò que us agradarà comunicar.

5 thoughts on “ANY NOU, BLOC NOU

1. JENNIFER

Hola Teresa
    ¿com estas? m’ha agradat molt el comentari de ANY NOU ,BLOC NOU el bloc ha canviat molt al de l’any passat em pregunto com ho habras fet es un misteri a mi m’agradaria saber fer-ho.

molts petons i moltes abraçades fins aviat

2. IanL

estic impacient per saver per quin tema començareu.
    avera si començem ja.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IanL.

3. ianL

alo,parlarem d’algun tema interesant?????????????????
    espero respostes.
    adew
    IanL

4. mireia

donç si Ian parlem d’un tema interecant sabies que la paraula linx te diferents significats?
    linx l’animal
    linx la constelació…..etc