DOCUMENTAL – La història del cinema

Ja ha arribat l’esperadíssim estrena del Documental de l’any!

‘La història del cinema’ està creat per fantàstics historiadors i historiadores del cinema de diferents països de tot el món.

Felicitats a tot a l’equip per aquest gran treball!

Gaudiu del documental!

Les gravacions sempre són molt divertides, aquí teniu també les Preses falses!

TIME CAPSULE

En el curs 2012-2013 quan anàvem a 2n i érem la classe de Pi Gros vam celebrar el 50è aniversari de l’escola. A Anglès vam fer una Time Capsule on vam posar diferents activitats sobre nosaltres. Ara, després de 4 anys hem tornat a fer les mateixes activitats i hem fet una petita gimcana per tota l’escola per  buscar la ‘Time Capsule’ i veure si hem canviat gaire en aquests anys.  Han hagut sorpreses al veure el que havíem escrit a 2n, com ens havíem dibuixat, com érem de petits mirant les fotografies…

Per tornar a reviure aquesta experiència, mireu les fotos de l’ativitat. També teniu aquí algunes fotografies per recordar quan estàveu a 2n i fins i tot un vídeo!

TIME CAPSULE

Course 2012-2013

VIL.LA ROMANA ELS MUNTS

Dins del projecte: Un tomb per la història tenim una ocasió única per a conèixer la vida en una vil·la de l’entorn de Tàrraco. En aquesta sortida del divendres dia 21 d’octubre, coneixerm la  que va ser residència de Caius Valerius Avitus, un dels duumviri de la ciutat en el segle II. El mateix Caius Faustina, la seva esposa i sen­yora de la casa, fan d’amfitrions mostrant els aspectes més interessants i curiosos de la seva residència: les seves estances, el seu funcionament, les tasques que s’hi feien i com era la vida en aquest entorn privilegiat.

Després de fer la sortida feu els vostres comentaris explicant que us ha semblat la sortida i què heu après.

HEM COMEGUT ALS NOSTRES FILLOLS I FILLOLES!

El passat dimarts vam conèixer qui seran els nostres fillols i filloles lectores de la classe de P5! Ajudarem als nostres companys i companyes en la lectura.

Per saber quines eren les parelles de P5 i 6è vam fer un joc de trencaclosques en que cada alumne havia de trobar la seva parella que coincidís amb la seva peça de trencaclosques.

Estem molt contents i el pròxim dimarts ja començarem a llegir amb ells!

Mireu com vam conèixer als nostres amics!

BENVINGUTS

BON-INICI-DE-CURS

Benvinguts a la classe de 6è!!!!

Comenceu l’últim curs de la Primària i us prepareu per una nova etapa,molt important per vosaltres, el pas a l’ESO.
Iniciem també el bloc de 6è amb nou nom: WEST SIDE STORY!!!! El nom que heu triat vosaltres al voltant del projecte Interdisciplinar d’aquest curs, El Cinema.

Doncs animeu-vos a estrenar el bloc amb els vostres comentaris sobre el nou curs: quines coses us agradaria fer, quines coses us preocupen, com us imagineu el nou curs, les noves activitats….

Us desitgem un molt bon curs!!!

Els mestres de 6è

Prova de Català i Matemàtiques

Hola a tots!

Recordeu de fer les activitats de català de diftongs i hiats i les de frases fetes.

També podeu practicar les divisions de dues xifres, ja he solucionat el problema de l’enllaç.

A la pàgina de Medi hi teniu tres vídeos sobre l’Univers, molt i molt interessants.

Bon cap de setmana!

Hola a tothom, de cara als exàmens de la setmana vinent:

• Recordeu que al menú d’ortografia teniu un enllaç per repassar la oració, el subjecte i el predicat.
  • Als racons de mates hi teniu un enllaç per practicar les operacions combinades i a la pàgina de Matemàtiques, un vídeo per revisar com es fan les divisions i un enllaç per fer exercicis.
  • No oblideu de repassar les taules de multiplicar,  sobretot les del 6, 7, 8 i 9!

Molta sort a tothom i ànims!

HALLOWEEN

Hola noies i noies,

us deixo les fotos del taller de Halloween que vam fer el 30 de novembre.

Tots els treballs van quedar molt xulos!!!!

Fotos del taller de Halloween