Presentació del personal ribetà
Em trobo , igual que Harold Lloyd, atrapat en el temps. Un temps que m’ofereix un present fugisser i un futur molt incert. Provo d’escapar-me cap a instants de satisfacció que distingeixo quan la pell del cos s’arrissa i el temps sembla aturar-se: un raig de sol lliscant per un carrer estret, un cel violat en un dia ventós d’hivern, unes gotes de pluja lliscant per la cara. I en els moments de lucidesa trobo unes sabates ………… per caminar. Juli Carandell .
Sempre m’ha fascinat l’ull…que et contempla…et reflecteix…et permet mirar …actuar …com el mirall d’Alicia que mostra els dos mons…tan reals que es barregen i es confonen. Concepció Lara “No crec que els escriptors , pintors o cineastes treballin perquè tinguin quelcom concret a dir: més aviat per reflectir allò que senten.” Stanley Kubrick
Ei que passa! Som la Clara i la Júlia i ens agrada tant la imatge com el so, fenòmens molt presents al cinema. Aquesta fotografia és d’un aniversari d’una amiga i trobem que ens defineix molt bé. Ja que el tema d’aquest any és el color, us confessarem que el groc, el lila i el verd són els nostres colors prefertis. Esperem treure bones experiències d’aquest projecte ‘Cinema en curs’ i us deixem que endevineu qui és cadascuna. Un petóó!:)
¡Hola! Qué pasa =). Pues este soy yo que me llamo Jonatan, sin h por que soy gallego. Y me apunté a esto porque está bastante bién y el cine en curso es divertido, usar cámaras y todo eso. Qué más decir de mi: sí, que toy un poco loco lo se. xD Venga, nos vemos . FleKyy
Som la Bruna i en Jaume! :)Estem cursant 1r de Batxillerat. Som molt bons amics, ens agrada veure la vida alegre, positiva i plena de colors! Als dos ens agrada molt viatjar i conèixer gent nova. També compartim moltes aficions, entre elles la cinematogràfica. Esperem amb il·lusió que el projecte Cinema en curs ens aporti més coneixements i que amb tots els nostres companys sigui una experiència inoblidable.Fins aviat!
Em dic Glòria i tinc 10 anys. Tinc el cabell marró molt fort, els ulls també marrons i m’encanta el color taronja i el violeta. Tinc 2 germans: el Ferran i la Joana. Jo sòc la germana mitjana i el Ferran és el més gran, la Joana la més petita. Ara ja fa poc, tenim una gateta que es diu Pepa. La Joana té 4 anys, i el Ferran 13, quasi 14. Aquest any, sòc la delegada de 5èB. M’agrada moltíssim cantar, i tocar el violoncel.
Hola em dic Aina, tinc 9 anys quasi 10, el set de desembre és el meu aniversari. Tinc 2 germans que es diuen Pau i Marta, la Marta té 3 anys i el Pau 7 anys i m’agrada la musica i toco el piano.
Hola hem dic Carles Barceló Giralt tinc onze anys, vaig neixèr el 17 de gener del 1997. M’encanta el futbol, tinc els ulls de color marró i el cabell castany. Jugo ha futbol amb el Vilanova (i la Geltrú).
Hola em dic Pau, de cognoms Pujol i Bonastre. Tinc deu anys i quatre mesos. Faig cinquè B de l’escola C.E.I.P. Riera de Ribes. Tinc un germà de 13 anys i estic en procés d’adopció per adoptar un nen o nena. Les meves aficions són llegir i dibuixar, entre altres coses. El meu color preferit és el verd clar. M’agrada molt fotografiar animals i paisatges, però sobretot coses que no són res i alhora ho són tot el que et vulguis imaginar. De vegades, amb els amics, hem intentat fer pel·lícules, però accepto que no ens han sortit molt bé. Espero que després d’aquesta experiència hagi aprés força i pugui fer una de ben xula.
Em dic Pau M’agrada fer fotos de la natura,el meu poble en aquest cas.També m’agrada tot el tema del cinema i la fotografia,tots els colors etc.El meu caràcter es divertit,atent i una mica despistat. ?? JJJ FINS AVIAT!!!JJJ ?
Hola, sòc en Tomâs. Visc a Olivella, un poble al costat de Ribes. El divendres (10 d’octubre) es va morir la meva gata Creta. La meva família està formada per: dos gats, dos gosses, un pare, una mare i la meva germana Vera.Tinc el cabell llarg, sòc ros-castany i tinc els ulls fe color marró.M’agrada la música i toco: el piano, el Violí i la percussió: bateria, lamines, timbales…
Sóc el MoS (Miguel Oller Santos) tinc 11 anys m’agrada molt fer el taller de cinema, faig les meves cançons de rap i també m’agrada molt fer graffitis.
Hola sóc enChristian i tinc 10 anys m’agrada el bàsquet i el fútbol, però jugo a bàsquet, ara estic en mini C, sóc de Perú.
Hola, sòc l’Ana i acompanyaré com a (una de les ) mestres als alumnes del Ceip Riera de Ribes en aquest projecte, espero que tots i totes gaudim de la feina que ens espera per fer… i puguem arribar a dir:”Señor DeMille, estoy preparada para mi primer plano.” (El crepúsculo de los dioses) .Crec que és una frase indicada per l’ocasió!Bona feina
Hola hem dic Xavier Casado de la Fuente tinc 10 anys tinc un gat de tres setmanes i tinc un germà m’agraden molt els videojocs també m’agraden molt els esports jo jugo a hoquei i a tennis. Visc a Sant Pere de Ribes davant d’un parc i un camp de futbol.
Xavier
octubre 28th, 2008 a les 11:59
Com esteu? Nosaltres molt bé. Estem mirant el bloc.
La vostra intervenant és la Meritxell, la mateixa que ve a la nostre escola. Ja li direm que ens expliqui coses de vosaltres.
L’heu conegut? Com ha anat la primera sessió?
Anna i Pau Almar
octubre 28th, 2008 a les 12:00
Avui amb els nens i nenes de la meva classe hem mirat el vostre bloc de cinema i els vostres escrits i les vostres fotos estant molt bé.
M’agradaria saber si les fotos us les heu fet a casa o a l’escola?
Gemma
octubre 28th, 2008 a les 12:00
Com és que treballeu amb gent mes gran? Que estrany, de 1r de batxillerat.!
Fa molt que heu començat amb la Meritxell? Nosaltres vam començar el dimarts 14 d’octubre.
octubre 28th, 2008 a les 12:02
He vist que el taller el feu amb nens d’IES i petits, que ho feu junts?
També he vist que no expliqueu com és la vostra escola, ens ho explicareu més endavant?
Nosaltres vam comencar el dimarts 14 d’octubre amb la Meritxell i vosaltres quan vàreu comencar?
Ja que el bosc és tant maco ens podríeu ensenyar més fotos?
octubre 28th, 2008 a les 12:02
He estat llegint les vostres presentacions i no sé quin curs feu. Primer o segon de batxillerat, cinquè o sisè de primària?
Si heu començat el taller de cinema, us agrada. A mi sí.
octubre 28th, 2008 a les 12:03
Maria,
A mi també m’agrada TOKIO HOTEL!!!!!!!
M’encantaria anar-hi.
octubre 28th, 2008 a les 12:04
M´han agradat les vostres presentacions però n’hi ha algunes que són molt curtes.
Com és que a les vostres presentacions hi ha nens de batxillerat? Que treballeu junts?
Ja heu començat a treballar amb la Meritxell? És divertida?
Us sembla difícil el cinema? Teniu moltes ganes d’aprendre coses de cinema, de fer els Minuts Lumière, el curt… ?
octubre 28th, 2008 a les 12:05
Què heu fet el primer dia amb la Meritxell?
A la descripció no ens expliqueu com es l’escola.
En el vostre bloc com és que hi ha nens i nenes més grans que vosaltres.
M’han encantat les presentacions.
Fins aviat
octubre 28th, 2008 a les 12:06
Molt bé les vostres presentacions, he vist que us agraden molt els animals igual que a mi.
Sou tota una classe o el vostre bloc esta barrejat amb els de l’IES??
octubre 28th, 2008 a les 12:07
Acabem de llegir les vostres presentacions i ens han agradat molt!!!.
Que us agrada Cinema en curs??? A nosaltres sí ?
Esperem que ens veiem algun dia.
novembre 9th, 2008 a les 18:11
Magradat molt el vostre bolc segu quel vostre cole es molt guai i bonic abeure si ens coneixem.
fins un altre Andrea Cañas
Ceip Espronceda
desembre 4th, 2008 a les 18:24
hola som l’ebrima en victor i ayoub i hamadou.
he jonatan em vist el teu cometari i m’ agradat molt i et volem preguntar si ets skinhead ¿?¿??¿
XD
dew
gener 30th, 2009 a les 15:33
hola la vostra escola m`agradat molt és molt gran i bonica bueno adew
abril 1st, 2009 a les 10:18
Nosaltres també tenim a la Meritxell i crec que vosaltres també.
abril 1st, 2009 a les 10:19
XD
abril 15th, 2009 a les 10:49
a mi m’agraden molt les fotos peró… n’hi han ke no tant :) XD (joan)
falten fotos… però les ke hi són m’agraden molt(Ot i Marc)
abril 15th, 2009 a les 10:49
a mi m’agraden molt les fotos peró… n’hi han ke no tant :) XD (joan)
falten fotos… però les ke hi són m’agraden molt(Ot i Marc)