Som la classe dels garrofers

Som els nens i nenes de 5è, ens hem fet  aquesta foto de grup en el Parc del Guinardó.  Hem anat a veure els garrofers perquè hem triat aquest arbre com a nom per la nostra classe.  Volem penjar aquesta foto en el bloc de cinema  per presentar-nos.  Ens ho estem passant molt bé fent aquest projecte de cinema i estem aprenen moltes coses.

3 Respostes a “Som la classe dels garrofers”

1. Sam. Alumne de l'escola de Bordils Diu:

Les fotos no són de l’escola, si no del poble, però igualment la nostra escola és molt gran, sobretot el pati.
    Al pati hi volem construir turons de sorra, una cabana de fusta i una petita bassa per què tenim una esplanada molt gran sense ninguna contrucció.Ara estem fent la maqueta per saber més o menys com quedara
    tot.

2. Carla Domenech-ESCOLA ELS XIPRERS Diu:

Hola Escola Cervantes!!!

Sóc la Carla i m’agrdaria molt coneixeus sembleu gent molt amable espero que el dia de el film ens veiesim tots sera divertit!!!!!! Ahhhh!!! i lesvostres fotografies m’agraden molt sobretot la de la via del tren m’agradamolt!!!!!!

Carla 6è 😉 XD

3. Leila Diu:

Hola sóc de l’escola Espronceda i em a agradat la foto que us heu fet, sembleu simpàtics i bones persones.
    Adéu!!! 😀 🙂

Deixa una resposta