AINA: preparació i filmació del minut

Jo vaig pensar a fer la sortida dels alumnes de primària de l’escola Sant Vicenç, però comportava molts problemes, drets d’imatge, si els nens es quedaven mirant la càmera… etc. Així que vaig pensar a gravar als Marbres Castellet, però no em va convènçer la idea perquè  hi havia molta pols i tot era molt fosc.
Al cap d’uns dies vaig anar a veure uns amics que jugaven a hoquei, així que vaig pensar a gravar-los. Vaig parlar amb un amic per si podria gravar.
El meu sonidista, va ser el Xavi, el meu ajudant de càmera la Sonia i el Making Off la Kelly.
Creia que el meu minut Lumière sortiria bé, ja que tenia un equip de rodatge molt bó.

dscn0764_800x600img_4087_800x6001img_4092_800x600

img_4117_800x600

Finalment però, el meu minut lumière no va sortir com jo havia previst, perquè em pensava que aniria malament.Tenia la sensació que seria molt vist, poc original i que fallaria alguna cosa, però la veritat és que estic molt contenta de com va sortir. Gràcies als voluntaris que van fer possible que pogués gravar el meu minut a Hoquei i a tot l’equip de rodatge.

I també als professors que gràcies a ells van fer que sortís bé el minut. M’ha sorprès que no hi hagués cap fallada! Pensava que els jugadors començarien a fer el pallasso, però la veritat és que n’estic molt contenta!

Una resposta a “AINA: preparació i filmació del minut”

1. Núria (Cinema en curs) Diu:

Efectivament, tant l’equip de rodatge com els jugadors d’hoquei van treballar molt bé! És bonic veure el Minut Lumière com una coreografia: els jugadors avancen cap endavant i darrera, d’un costat i de l’altre, apareixen i desapareixen. Sembla un ball, i el so també juga un paper molt important. A l’Escola de Riera de Ribes també han filmat un Minut Lumière d’un entrenament d’hoquei patins. Es molt diferent però és molt interessant veure’l!

Deixa una resposta