VallèsBot 2021

L’Escola Jacint Verdaguer participa al Vallèsbot!

Aquest curs, els alumnes de 6è de la nostra escola han participat al Vallèsbot. Aquesta és una activitat intermunicipal en la qual, des del curs 2017-18, hi participen les escoles de Granollers, La Roca del Vallès, Les Franqueses del Vallès i Canovelles.

El Vallèsbot vol potenciar la programació i la robòtica com a eina per incentivar el treball per projectes entre l’alumnat de les diferents escoles, implementant els coneixements de la robòtica i el pensament competencial tot donant solucions a reptes quotidians del nostre entorn més proper.

Enguany, el títol de la jornada ha estat «Grans!» i la temàtica ha tingut a veure amb el món de la gent gran. L’objectiu ha estat que els alumnes dissenyessin guinys robòtics que es poguessin utilitzar en els diferents àmbits (assistència, estil de vida, activitat física, cultura…) de la vida d’aquest col·lectiu.

Tot seguit us mostrem un recull de fotografies de cada classe: 6è A, 6è B i 6è C.

En el següent enllaç (Vallèsbot 2021) també hi trobareu fotografies dels diferents grups de nens treballant el guiny seleccionat per representar al nostre centre educatiu i fotografies dels alumnes participant a la Jornada del Vallèsbot.