Tallers a la setmana dels invents i inventors/es

Durant aquesta setmana els alumnes de cicle superior han fet activitats relacionades amb els invents i inventors/es.

Al llarg de la setmana els alumnes han pogut exposar a la resta de companys/es del cicle els projectes realitzats a la seva classe. I dimecres a la tarda l’escola va obrir les portes a les famílies per tal que també poguessin veure els projectes que han fet els seus fills/es.

Dijous a la tarda vam gaudir d’un concert portat a terme per la Dàmaris Gelabert i tots els alumnes de l’escola van gaudir moltíssim. Els alumnes de sisè van acompanyar als més petits de l’escola durant el concert.

A més, cada classe ha realitzat una disfressa relacionada amb l’invent treballat i han participat a la rua de Canovelles.

Al llarg de la setmana els alumnes han pogut fer tallers d’educació visual i plàstica i d’experimentació.

Us deixem un recull de fotografies dels tallers:

Taller de “densitat”

Taller de “slime”

Taller de “les propietats de la pila”

Taller de “punts de llibre

Taller de “volcans

Taller d’ “electricitat estàtica

Taller de “ballarines de paper”