Telenotícies Jacint TV

Aquest curs a l’escola treballem els invents i inventors/es. A la classe de 5è A ens va tocar l’invent del TELEVISOR i entre tots vam decidir fer un TELENOTÍCIES.

La mestra va fer els grups i ens vam dividir els rols: presentadors/es, redactors/es, reporters/es, ajudants/es i càmeres.

En primer lloc, cada grup va pensar una notícia per fer relacionada amb l’escola.

A continuació, vam buscar informació per fer la notícia. Alguns grups van fer entrevistes a mestres i alumnes de l’escola.

Llavors cada grup va escriure la seva notícia, tenint en compte que havia de tenir un encapçalament, un cos i un acomiadament.

Després vam pensar quines imatges o gravacions volíem fer. I molts vam fer una presentació de diapositives amb fotografies.

Tot seguit, vam fer les gravacions d’imatges i algunes “veu en off” amb el programa audacity.

I per acabar, vam editar el telenotícies agrupant les notícies de tots els grups.

Ara podreu veure el resultat final, el telenotícies JACINT TV.

Esperem que us agradi!

Alumnes de 5è A.