PROJECTE EMERGÈNCIA CLIMÀTICA “CREUS QUE CAL?”

Els alumnes de segon hem dut a terme el projecte “Creus que cal?“, dins d’un projecte global de l’Emergència climàtica proposat pel departament d’educació, per tal de conscienciar a les escoles davant el canvi climàtic i no malgastar energia dins l’escola.

“Creus que cal?”, ha sigut una iniciativa dels alumnes de 2n en veure els efectes del canvi climàtic i com podem ajudar en el nostre dia a dia.

A partir d’un vídeo explicatiu que han visionat tota l’escola, hem posat a tots els interruptors del centre senyalitzacions per tal de no malgastar llum.

Aquí un deixem el vídeo i algunes fotos de com ho hem realitzat.

Recordeu, des de casa també podem ajudar a fer d’aquest món, un lloc més net i amb menys contaminació!!!