Ens acaben d’informar que ja hi ha ha un esborrany de previsió de dates per a la preinscripció per al CURS 2014-2015: ENS COINCIDEIX JUSTAMENT LES DUES SETMANES QUE HAVÍEM TRIAT COM A JORNADES CULTURALS CINEMATOGRÀFIQUES AL CENTRE.

Està en tràmit de publicació al DOGC la resolució per a la preinscripció del curs 2014-2015. Es mantenen els mateixos criteris generals i complementaris d’admissió d’alumnes i els barems que es van aplicar el darrer curs.

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds són:

• De l’11 al 21 de març, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
AIXÍ QUE, enguany farem una JORNADA DE PORTES OBERTES DIFERENT:
1. ATENCIONS PERSONALITZADES AMB CONCERTACIÓ PRÈVIA DURANT TOTA LA SETMANA (EN BREU US CONCRETAREM COM PODEU FER-HO) PER A LES FAMÍLIES D’ALUMNES NOUS QUE VULGUIN ACCEDIR AL CENTRE EL PROPER CURS,
2.  UNA JORNADA D’ACOLLIDA GENERAL A LES FAMÍLIES DEL NOU ALUMNAT QUE VULGUI VENIR, DIJOUS 13 DE MARÇ, A PARTIR DE LES 16:30h,
3. … I LA GRAN JORNADA CINEMATOGRÀFICA DE PORTES OBERTES A TOT EL PÚBLIC EN GENERAL, DIJOUS 27 DE MARÇ, també A PARTIR DE LES 16:30h.
A MESURA QUE ANEM TENINT MÉS DETALLS US ELS FAREM SABER. GRÀCIES!