La celebració de la Diada de Sant Jordi va engegar a un quart d’onze del matí amb el primer acte del dia consistent en un concert de cançons de St. Jordi, cantades i coreografiades pels propis alumnes de primària, des de 1r a 6è, amb tot l’alumnat del propi centre, parvulets inclosos, com a públic d’honor.

Després del Concert de St. Jordi es va comunicar els quatre guanyadors del concurs de poesia de la nostra Biblioteca. Els propis guardonats, dos alumnes de 4t i dos de 6è, van ser els encarregats de fer la lectura de llurs poemes guanyadors.  Vam acabar el matí amb la ballada conjunta de la sardana curta “Marieta Cistellera”.

A un quart de quatre de la tarda va començar l’acte especial de St. Jordi, la Festa del Graffiti, amb motiu del 40è Aniversari de l’escola.

En col·laboració amb l’Institut Sant Pere i Sant Pau, un gruix important d’alumnes de Secundària ha realitzat un projecte de pintura mural que ha derivat en la creació d’un Graffiti Commemoratiu del 40è Aniversari de la nostra escola . Així, doncs, amb la presència d’un grup dels artistes, en representació del centenar de companys d’ESO que hi han treballat, alumnes de l’Institut , acompanyats per la seva professora i el seu director, ens va presentar oficialment el resultat del seu projecte. L’escola els va agrair el seu treball mitjançant una placa commemorativa de l’acte d’inauguració del mural.

La festa va continuar amb el regal d’agraïment als artistes, consistent en un berenar de germanor, coca i xocolata oferta per l’AMPA de l’escola, i una sessió de ball a càrrec del Dj. Alf La French.

El disc-jockey, a més, amb motiu de la celebració del 40è  Aniversari, va voler obsequiar els alumnes de la nostra escola amb la creació especial d’una versió mix del conegut tema de Michel Teló. El mix duu per títol “MICHEL TELO AI SEU TE PEGO SPSP 40 ANNIVERSARY ALF LA FRENCH TGN MIX” i va ser molt ben acollit pels seus destinataris que van voler tornar-lo a escoltar i ballar abans d’acomiadar la jornada festiva amb la cantada “Avui fas anys” de Dijous Paella.

Gràcies, companys de l’Institut!!

Gràcies, AMPA!!

Gràcies, Dj. Alf La French!!