Benvolgudes famílies

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2020-21 i us facilitem el Pla d’Organització del Centre per aquest curs.

CIRCULAR PRIMER DIA CURS 2020-21

Us recordem els horaris d’entrada i sortida dels diferents grups:

Es demanarà a les famílies:

• que respectin el màxim possible l’horari assignat (puntualitat).

• que respectin la distància social a l’espera de l’obertura dels accessos (els carrers de totes les entrades estan senyalitzats).

• un únic acompanyant per alumne/a.

• tothom ha d’anar protegit amb mascareta (acompanyant i alumne/a).

• Els pares/mares NO poden accedir al recinte escolar (pati tampoc). Si ho necessiten, demanaran cita prèvia per ser atesos.

• Les tutores, de cada grup estable, rebran a la porta, posaran gel hidroalcohòlic i acompanyaran al seu alumnat fins l’aula. Els alumnes es col·locaran en fileres.

• Tot l’alumnat entrarà i sortirà del centre amb mascareta i la portarà posada a tot el recinte escolar de 1r fins a 6è. Molt recomanable també a Infantil.

• Els alumnes, en entrar al centre, es desinfectaran les sabates a les catifes que hi hauran a cada accés.

• Tothom s’haurà de posar gel hidroalcohòlic a les mans en accedir i sortir del centre.

• Es prendrà la temperatura, com a mesura addicional, al matí a l’arribada a l’escola a tot l’alumnat i a la tarda es farà aleatòriament. Es considera febre una temperatura superior a 37’5º.

• Les famílies que tinguin dos o més fills/es al centre i que tinguin assignat horari diferent, hauran d’entrar i sortir per l’accés indicat. En el cas de germans que coincideixin en l’hora d’entrada, podran entrar els germans junts per l’accés del més petit.

• La sortida la farà tothom pel seu accés. Els alumnes de P3 a 2n estaran acompanyats fins la seva recollida.

• Recordem que els alumnes de 3r fins a 6è poden marxar sols del centre.

IMPORTANT:

• Els germans que accedeixin junts per logística familiar i els alumnes que arribin tard hauran d’esperar a l’espai d’acollida assignat a l’accés  per ser acompanyats a la seva aula.

• Les famílies, en cas d’arribar més tard del tancament d’accessos, hauran d’adreçar-se a la porta principal de l’escola i trucar al timbre.

EXTRAESCOLARS:

• Començaran a l’octubre i en els propers dies es concretarà l’oferta a realitzar.
    • Horaris extraescolars esportives: de 16h a 17:30
    • Horaris extraescolars no esportives: de 16h a 17h.

MENJADOR I ACOLLIDA:

• S’ofereix seguint les mesures de prevenció i els protocols d’higiene establerts.

Més informació menjador