NOVES CONSIGNES FESTA DE CARNAVAL

Bon dia! Al final, encara que havíem dit d’anul·lar la festa, hem considerat que hi han pares que s’han demanat festa i els alumnes volen disfressar-se avui. Donat aquests fets ho farem amb torns , per nivells ballaran i sortiran els alumnes.

Els pares sortiran quan s’hagi acabat el torn. Si tenen altre fill/a d’altre torn, esperaran i entraran quan els pertoqui.

Posem les hores per a què no estigueu tant de temps esperant, la porta del pàrquing romandrà oberta tota la tarda. Les persones que esperen ho faran al porxo davant del menjador i del pati.

• Primer torn de 14,30h a 15h- pares de 1r-2n i 3r.
  • Segon torn de 15h a 15,30h- pares de P3, P4 i P5
  • Tercer torn de 15,30h a 16h- pares de 4t, 5è i 6è

Les delegades d’aula que es van oferir per ajudar a l’organització, ajudaran al bon funcionament de la festa.

DEMANARIEM I AGRAIRIEM MOLT LA COMPRENSIÓ I LA COL·LABORACIÓ DE  TOTS/ES VOSALTRES.

D’ANTUVI MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PACIÈNCIA I AJUT.

TOTS, DOCENTS, PARES I ALUMNES FEM ESCOLA I PINYA. AIXÍ SORTIRÀ TOT BÉ!

ESCOLA SANT JOSEP